Acné
Hola tinc un problema i es que tinc molts grans ja he anat el dermatoleg i m'han donat el einstin o algu aixi i un altre crema ja fa dies que m'ha la fico pero la meva cara s'asseca i crec que no millora que creieu que hauria de fer ja he provat de tot i nomes faig que tocarmela perque em molesta o em fica. Ademes tinc vergonya de anar amb aquesta cara perque soc la unica de la classe que en té. Merci
Laia Reventós

Hola guapa :)!
Moltes gràcies per contactar-nos i per confiar en nosaltres! Ens comentes que estàs preocupada perquè tens granets a la cara i malgrat haver anat al dermàtoleg no millora.
Pensa que actualment estàs en fase de creixement i el cos està fent canvis constantment, també a nivell hormonal. Aquests canvis a nivell hormonal solen ser els causants de l'acnè (punts negres, granets, pell greixosa, etc).
Segurament el diagnòstic del dermàtoleg és correcte i els productes que t'ha receptat faran el seu efecte, però pensa que l'acnè no marxa d'un dia per l'altre, tarda una mica i necessita paciència perquè poc a poc millori. El fet que s'assequi la cara és normal, és efecte secundari dels productes/cremes per l'acnè. Jo també vaig tenir acnè (com la majoria d'adolescents) i cuidant-me la pell i anant al dermàtoleg els granets van acabar desapareixent amb el temps.
Si passen mesos i veus que no millora parla amb els teus pares i podeu buscar una segona opinió a un altre dermàtoleg.
Com a consell del dia a dia és important que mantinguis una alimentació equilibrada amb una bona hidratació (1,5L /dia) , una bona higiene facial i que intentis no tocar ni  rebentar els granets perquè empitjoren la pell i poden quedar marques. I sobretot el més important de tot és no oblidar que tots tenim complexos ( aspectes que no ens acaben d'agradar o ens fan sentir incòmodes) i és fundamental que ens acceptem i valorem tal com som. Hi ha molts aspectes que et fan única i especial i pels quals hauries d'estar orgullosa i oblidar la vergonya per aquest "problema" de l'acnè, ja que és un tema físic temporal que desapareixerà, així que no cal donar-li tant importància.
Fins la próxima!
Neus Colell