Privacitat
Tinc una família bastant especial. Fa temps que tinc parella i els meus pares ja ho saben ho van descobrir a partir de llegirme els missatges del mòbil. Em vaig enfadar amb ells i ja ho vam estar parlant i vam arribar a la conclusió que ja no ho farien més. La cosa és que un dia ja ho van tornar a fer i els vaig enxampar però no vaig dir res. Ja fa uns dies que no em paren d'insinuar que ells ho saben tot i això m'incomode molt pk pel que sembla no estan respectant gens la meva privacitat. No sé ja com fer ho entenc que has d'explicar algunes coses als teus pares però no fins al punt de que sàpiguen tota la teva vida. Sempre m'insisteixen a que confii amb ells però després de tot ja no se com fer-ho. Hi ha coses de la meva vida que prefereixo quedar-me les per mi i no dir lis. Que puc fer?
Laia Sala

Hola!
Sembla que els teus pares estan buscant la manera de conèixer una mica més la teva vida. Llegir els missatges de whatsapp no és la millor idea, però potser pots entendre la seva intenció i intentar buscar un punt mig.
Per què no proves d'explicar-los una mica com us heu conegut amb la teva parella i com ha nascut aquesta relació? Potser si expliques aquesta història sentiran que confies en ells i es quedaran més tranquils...
Una altra opció és demanar-los què volen saber i explicar-los-ho (amb la quantitat de detalls que tu vulguis, evidentment). Segurament ells tampoc volen saber tooooooots els detalls ni tot el que feu ;)
Però volen estar una mica més a prop teu i donar-te suport.
Una abraçada!