El meu pare em mira...
Hola, venia a consultar sobre un tema que m'angoixa molt. Des de fa ja cosa d'un any el meu pare em mira el cul i crec que es pensa que no m'adono del que fa, he arribat a un punt que no vull que s'apropi i per tant quan hi és a casa intento no sortir de la meva habitació...Al passar l'estona a l'habitació amb el movil s'enfaden amb mi però com no tinc forces per a contar-ho me aguanto les bronques. Intento sortir de casa però no puc ja que he de cuidar de ma germana i no em deixen sortir molt per lo de la covid-19.. No se si el millor seria contar-ho o callar i em fa por que la família es trenqui...
Laia Sala

Hola!
Em sap greu que estiguis vivint una situació tant desagradable amb el teu pare.
Els nostres pares (la nostra família) hauria de ser un espai on sentir-nos estimats, valorats i protegits, però a vegades les persones que en formen part no assumeixen aquesta responsabilitat...
Des d'aquí t'animem a parlar-ho amb alguna persona del teu entorn que et pugui ajudar (la teva mare, alguna tieta, cosina, àvia...) que t'ajudin a protegir-te i a buscar alternatives per tal que et sentis segura.
I no oblidis mai una cosa: tu no estàs trencant ni trencaràs la família. És el teu pare qui està tenint un comportament masclista i pedòfil, per tant és ell el que està trencant la família.
Si necessites suport més especialitzat o orientació i protecció, et deixem aquest contacte:
- Infància Respon: 116 111 (és un telèfon gratuït que funciona les 24h del dia)
Nosaltres seguim aquí,
Una abraçada molt forta!