No se si vull tornar a casa
Fa cosa d'uns dies vaig tenir una discurssió a casa per la forma en la que vaig vestida, els meus pares van arribar a dir que si em voten per el carrer que seria normal i que l'únic que m'interessa és anar marcant i ensenyant per a provocar i que no volen que em fiques camisetes curtes per el que diran de mi, quan a mi m'és igual.
Portava dos dies enfadada amb ells i com no lis parlava me han castigat portant-me a casa de la padrina al mig del camp sense el movil...No se que fer perquè per part vull tornar a casa per a que em donen el móvil però no vull seguir a una casa on es pensa d'aquesta manera. Que em recomanes?
Laia Sala

Hola!
Doncs estàs en una situació complicada, ja que econòmicament encara depens de la teva família i hi ha decisions que les prenen ells. Sabem que no és fàcil aquesta situació i que tu tens dret a escollir com et presentes al món (amb la roba i actitud que tu vulguis), però ells són els teus responsables i també tenen un grau de responsabilitat...
Per tant, potser serà millor que intenteu afluixar per les dues bandes, evitar el conflicte i arribar a acords on les dues parts us sentiu satisfetes (potser podeu pactar en quins moments et poses aquestes samarretes, qui ho paga,...). Des de la negociació i el pacte sovint es poden aconseguir més beneficis. (si hi ha un respecte mutu)
Una abraçada!