Els meus pares em prov inseguretats
Hola, els meus pares em provoquen moltes inseguretats i sento que poc a poc em fa més cosa sortir com abans per el que em diuen ells...Ara si no em depilo les aixelles em fa cosa aixecar els braços, noto que he engreixat una mica, hi ha cops que em sento insegura, entre d'altres...No se com tornar a ser la d'abans per anar com vull mentres sigui feliç i sense que m'afecti el que em diuen
Laia Reventós

Bona tarda guapa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa!
Sé que costa però el millor que podries fer és intentar explicar als teus pares com et sents perquè segurament ells no en són gens conscients, i molt menys de que et provoquin inseguretats. Segur que parlant tranquil-lament i com a adults podeu millorar la relació entre vosaltres i que et sentis més còmoda i segura amb ells.
Per altra banda t’aconsello que sempre que prenguis una decisió com la de depilar-te per exemple et plantegis: PER A QUI ho fas? Què vols aconseguir? Fent això, ho aconseguiràs? perquè al final és la teva decisió. I, al final a qui has d’agradar és a TU MATEIXA. El meu consell és que et depilis només si a tu et fa sentir més a gust amb el teu aspecte. És qüestió d’actitud, si tu et sents còmode sense depilar-te, als demés tampoc els importarà.
I respecte a les inseguretats , pensa que absolutament TOTS tenim complexos e inseguretats, tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets! Pensa que el "cos perfecte" no existeix perquè la bellesa és relativa. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora! T’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTE tal i com ets.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada i fins aviat!
Neus Colell