No sé què fer...
Hola, bones!
Per començar, m'agradaria agraïr la vostra feina!!
No sabia si publicar aquesta consulta a Psicologia o a Sexualitat, però al final m'he decantat per aquesta.
La qüestió és que tinc plantejat anar a un centre psicològic per temes personals a principis de setembre. El problema està en que per anar bé, hauria de comentar alguns aspectes relacionats amb el sexe, l'ejaculació, l'erecció, el semen (però temes en primera persona, "quan jo faig tal cosa...")... I no em veig amb cor de comentar aquests temes tan privats a un expert en psicologia ni molt menys als els pares i amics... Però sé que si no ho comento, em seguiré sentint malament i ells no em podran ajudar ni podré millorar la meva salut mental...
Algun consell?
Moltes gràcies!
Mariona Busto

Hola,
És fantàstic que si ho necessites, puguis demanar aquesta ajuda psicològica.
Pensa que quan s'inicia un procés psicoterapèutic és important que entre tu i la professional que t'atengui es generi un bon vincle, això t'ajudarà a agafar més confiança i a sentir-te preparat per explicar amb més detall les intimitats que tu consideris. No cal que en una primera sessió expliquis tot, si encara no et sents preparat. Pots donar-te el temps que necessitis i inclús fer-li saber que hi ha coses que t'agradaria explicar-li, però que potser necessites una miqueta més de temps i de conèixer-vos per poder-ho explicar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto