Bisexual
Hola!
Mira, t'explico. Jo soc bisexual i per desgracia encara no he pogut estar amb cap noia, on jo visc per el moment no he trobat cap noia amb la que hi estaria disposada a tenir una relació i sol lligo amb nois, però quan començo a tenir una relació amb algun d'ells sol hi penso en sortir amb alguna noia...
El meu cap està fet un embolic :(
Laia Sala

Hola!
Doncs amb la teva consulta sembla que ho tens molt clar!
Tens claríssima l'etiqueta que s'ajusta a les teves preferències i orientació sexual i tens ganes de conèixer una noia... Endavant!
És possible que en algunes poblacions més reduïdes sigui complicat dir obertament la preferència sexual, però estem convençudes que hi ha més noies lesbianes o bisexuals al teu costat, però potser no us heu trobat.
Per altra banda, si et ve de gust conèixer una noia, potser hauràs d'ampliar una mica els teus horitzons i començar a quedar amb persones que estiguin fora del teu cercle habitual d'amistats (ara es pot fer virtualment i més endavant, si et ve de gust, quedar-hi i veure com evoluciona... )
Una abraçada!