Cor trencat
Hola, fa setmanes que estic parlant amb una noia. M'encanta parlar amb ella, m'encanta la seva personalitat, la seva manera de pensar, la seva forma de ser. Diguem que m'agrada molt, i tot anava perfecte i estàvem súper bé. Però avui m'acabo d'assabentar que té novio. I se m'ha partit el cor perquè jo estava il·lusionat per ella, pensava que ens estimàvem. Sembla ser que ella m'estimava d'una altra manera. Potser la culpa és meva per fer-me il·lusions. I ara no em trobo bé.
Mariona Busto

Hola,
No és culpa teva... quan algú ens agrada és difícil no fer-se il·lusions. Quan l'amor no és correspost és normal que ens sentim tristos perquè connectem amb la pèrdua d'allò que havíem imaginat que podria ser i finalment no ha estat. Potser en algun moment també sentis ràbia, perquè et sembli injust que estigui enamorada d'una altra persona i no de tu. És com una muntanya russa emocional. És important que validis i transitis per totes aquestes emocions i vagis escoltant el que necessitis. Distreu-te, estigues acompanyat o truca a algun amic/a per desfogar-te... Veuràs que de mica en mica, amb temps, aniràs estant millor.
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto