la meva cintura
Hola, primer de tot us volia fer una pregunta doncs el cas es que jo medeixo mes o menys 1,60 i peso 43 kg i no se si aixo es estar prima, perque jo em veig be, si em poguessiu dir si estic en un bon pes o hauria de pesar més??
també ultimament m'he estat acomplexant del meu abdomen i sobretot de la cintura, el problema es que jo tinc escoliosi i la meva esquena esta bastant corbada, he de portar un corse durant 8 hores al dia per a que no se m'encorbi mes però igualment s'em nota moltissim a la cintura, la part dreta esta cap a dins com si tingues la cintura normal però l'altra banda esta recta i una mica cap en fora. els hi vaig preguntar a les meves amigues si ho notaven i em van dir que no però ara em fa cosa anar a la piscina per si s'em nota massa.
Laia Reventós

Bon dia bonica! primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa!
Anem per parts, el tema pes és molt relatiu i cada persona té un pes en el qual està bé i sana. Et recomano demanar hora al teu metge de capçelera si et preocupa aquest tema, i ell/a et pot ajudar a saber si estàs en un pes saludable o si cal que en guanyis una mica. Sempre és important estar en un pes correcte per estar sans i forts i poder portar una vida saludable que ens ajudarà en tots els aspectes.
Em comentes que tens un problema (escoliosi) que fa que hagis de portar un corse 8h al dia. Estic segura que les teves amigues no t'enganyen i que ets més tu mateixa qui et veus d'aquesta manera. Pensa que absolutament TOTS tenim complexos e inseguretats i molta gent també problemes de salut que poden afectar a alguna part del cos. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets! Pensa que el "cos perfecte" no existeix perquè la bellesa és relativa. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora! T’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTE tal i com ets.
Així que a gaudir de l'estiu a la piscina amb les amigues i amics,  i a somriure i passar-ho bé per sobre de tot!
Espero haver-te ajudat! una abraçada!
Neus Colell