masturbació femenina
holaaa
m’agradaria fer una consulta; quan em masturbo mai arribo a l’orgasme, pro si q m’he corregut algun cop. jo em pensava q et corries quan tenies un orgasme. i tampoc se si es ben b correr’s o el q d’en diu estar molla pq jo no ho noto i potser es això últim. M’ho podríeu aclarir una mica, siusplau??
moltíssimes gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
La lubricació vaginal augmenta amb l'excitació, per tant, és completament normal que et notis més molla quan t'estàs masturbant. L'orgasme és una sensació de plaer molt intensa que generalment ve acompanyada d'unes contraccions musculars a l'àrea pelviana que generen molt plaer.
La nostra recomanació primer seria que observessis bé els teus genitals amb l'ajuda d'un mirall i localitzessis totes les seves parts, especialment el clítoris, que serveix única i exclusivament per produir-nos plaer! És fantàstic! Pots anar experimentant estimulant aquesta zona i els seus voltants.
Recorda també que el nostre cervell és el nostre gran òrgan sexual, per tant, tan important és l'estimulació que ens donem com en què estem pensant mentre ens masturbem. És important estar centrada en allò que estem fent, en pensament que potenciïn la nostra excitació, etc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas