Prevenir ITS en sexe entre noies
Hola!
Sóc lesbiana i no sé quins són els mètodes perquè no et passin malalties a l'hora de practicar el sexe amb una altra noia. Sempre parlen de quan és home i dona però no de quan son dos ties, aleshores no sé què he de ficar-me per protegir-me de les ITS. Perquè els mètodes anticonceptius són per no quedar-te embaraçada i quan fas sexe amb una altra tia no pots quedar-te embraçada. O els mètodes anticonceptius també son per prevenir malalties.
No sé res sobre aquest tema. Em podeu dir tots els tipus de condons o altres mètodes que no sigui en condons (sino en pastilles) que hi ha per prevenir les ITS a l'hora de fer-ho 2 noies?
També m'agradaria saber si quan llespes un c*ny et pot passar alguna malaltia pel fet de que amb la teva llengua el xupis.
Gràcies per la ajuda!
Laura Centellas

Hola,
Tens tota la raó, sovint no es té en compte la prevenció d'ITS en les relacions sexuals entre dues dones.
Generalment s'utilitzen bandes de làtex, les pots trobar a les farmàcies o en botigues especialitzades, o vosaltres mateixes en podeu fabricar una retallant un preservatiu per la base i fent un rectangle per cobrir els genitals per a l'estimulació oral.
També s'aconsella l'ús de preservatius diferents si compartiu joguines sexuals, és a dir, que quan una rep estimulació o penetració amb la joguina sexual, que després es canviï el preservatiu per un de nou per estimular a l'altra persona.
T'adjuntem una guia on trobaràs tota la informació més ampliada i detallada, esperem que et sigui d'utilitat:
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas