Higene facial
Bon dia,
Fa ja dies que vull mantenir una millor higenea facial però no se de quina manera es millor. Si no em maquillo, quin producte em recomaneu utilitzar i cada quan? Per exemple, he trobat a molts llocs que et recomanen rentar-te la cara dos cops al dia, al mati i a la nit pero d’altres que diuen que amb una ja va. I llavors, que em recomaneu, aigua micelar, gel micelar....?Fa temps que busco informació pero no se a quina heig de fer cas. Gràcies.
Laia Reventós

Bon dia guapa!
Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el què et preocupa.
A continuació et llisto una sèrie de recomanacions generals per una bona i complerta higiene facial, jo personalment ho faig així i em va molt bé. I et recomano que vagis a una farmàcia (o botiga de cosmètica) on et poden aconsellar sobre les marques que existeixen i quines d'aquestes serien les més adequades per la teva pell, ja que cada persona i cada pell és diferent.
Recomanacions general d'higiene facial:
1. Rentar la cara amb aigua tèbia, que no sigui ni molt calenta ni molt freda.
2. Utilitzar un netejador facial (el que per exemple seria "agua micelar") adequat al tipus de pell.
3. Rentar la cara amb un sabó facial adequat, com a màxim dues vegades al dia (matí i nit). Si amb una vegada al dia la pell ja no queda grassa i queda neta, o si la pell es resseca molt amb dues neteges al dia, optarem per rentar la cara només una vegada al dia i ja seria correcte i suficient.
4. Com a extra, es pot fer una exfoliació de la pell una o dues vegades per setmana ja que afavoreix la regeneració cel·lular i ajuda a eliminar pells mortes. Però és important no fer-ho més de dues vegades a la setmana ja que seria contraproduent i podria resultar agressiu per la pell.
5. És molt important aclarir bé la cara després de cada neteja amb aigua abundant per eliminar qualsevol rastre de sabó, netejador, exfoliant, etc.
6. I per últim, per tenir una pell sana i hidratada, aplicar una bona crema hidratant adequada al tipus de pell.
Espero haver-te ajudat! una abraçada i fins aviat!
Neus Colell