Primera relació
Hola!
Aquest juliol vaig començar una relació amb una persona. Tot anava molt bé quan estàvem junts, però quan ens vam haver de separar tres setmanes per anar de campaments i aquestes coses, em van sorgir tot tipus d'inseguretats. Tinc la sensació de que el temps passa tant ràpid que quan menys me'n adoni ja haurem tallat, i això em m'entristeix molt. Sento com que la vida es mou massa ràpid i tinc por al mal que em pot fer deixar-ho. Per sort aquest sentiment ja no és tant fort com els primers dies, però de tant en tant, encara em ve l'angoixa. Molta gent m'ha dit que he de viure més en el present i deixar de preucupar-me pel pas del temps, però la veritat és que no se com fer-ho això.
Gràcies per la vostra feina!!
Laia Sala

Hola!
Pel que expliques estàs més centrada en un futur (que potser ni existeix) que no pas en el present. Aquesta por a deixar-ho i a passar-ho malament segurament té a veure amb la sensació de benestar que tens i la por de perdre-la.
Intenta focalitzar-te en l'avui, en escollir cada dia si vols estar amb aquesta persona o no. I quan la relació deixi de ser agradable, et porti mals de caps i patiment, serà moment de plantejar-te alguna decisió. I ja en patiràs deprés les conseqüències (no cal avançar-se, no creus?)
Crec que de moment no tens prous elements per fer cas a aquesta "inseguretat" i creure que és real.
Una abraçada!