Excrush?
Hola,
Desde 3r de primaria tinc un crush bastant fort amb un noi q estava al meu colegi. Jo a ell no li agrado i sempre em deixava a la friendzone. Pero durabt aquest any he intentat oblidarme d’ell, fins i tit durabt un temps em vaig oblidar d’ell, pero durant el confinament vaig recaure i ara estic mig superantlo pero per la nit sempre estic somiant amb ell. Les meves amiges no entenen el q li trobo, jo tampoc se perque em va agradar tant, tampoc entec perque surt cada dos per tres als meus somnis. Com em puc desenganxar dell per sempre i perque no para de sortir als meus somnis?
Gracies.
Laia Sala

Hola!
Surt als teus somnis perquè durant el dia segurament penses en ell, de manera que durant la nit el teu cervell utilitza tots els pensaments que has tingut durant el dia (o sigui ell) per construir els somnis.
L'important aquí és que decideixis voluntàriament que vols oblidar-lo. Que tinguis motius per poder desenganxar-te d'ell.
I un dels motius més importants que veiem en la teva consulta és que ell no té el mateix interès en tu. Per tant, la nostra pregunta és: "de debò vols invertir més energia en una persona que no et dona la resposta que esperes?"
Agafa aire, posa el focus en tu, centra't en la teva vida i comença a passar pàgina!
Una abraçada!