No ho aconseguim
El meu novio i jo hem intentat mantenir relacions sexuals pero quan passem a la penetració se li baixa el penis i creiem que el que li passa es diu gatillazo. Sabeu d’algun consell que ens anes be? Sabem que existeixen pastilles pero no sabem si es el més adequat.
Laura Centellas

Hola,
L'erecció només es perd en el moment de la penetració, oi? Amb la masturbació o el sexe oral no li passa? Sovint, i quan això passa en persones joves, és per motius psicològics. Els nervis, la pressió per quedar bé, l'ansietat de rendiment, etc. poden ser elements que estiguin dificultant que l'erecció es mantingui en el moment que voleu passar a la penetració vaginal.
La nostra recomanació aniria en la línia de reduir aquests nervis i la pressió per haver de penetrar. Jugueu a altres pràctiques sexuals, potencieu l'excitació i doneu temps a que els cossos s'excitin sense anar directament a la penetració. Penseu que com no ha anat bé les anteriors vegades, segurament esteu tots dos com passant "un examen" a veure si aquest cop va bé, i això disminueix l'excitació, us posa nerviosos i segurament contribueix a la pèrdua d'erecció. Aneu a poc a poc, i si no funciona, seguiu estimulant el vostre cos d'altres maneres perquè recuperi l'excitació de nou.
Si sols no us en sortiu, us recomanem que consultem amb un/a professional de la psicològica especialitzada en sexologia clínica perquè pugui fer una bona valoració i us pugui ajudar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas