Mesturbació femenina i autosatisfacció
Hola!
Des de ja fa temps intento fer-me dits però no puc, mai he acabat. No se si es perquè no se com fer-ho o si tinc un problema allà baix. També, m’han intentat fer i no, res de res, mai ho aconsegueixo.
M’agradaria saber alguns consells o alguna recomanació.
Gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Entenem que quan parles de que mai has pogut acabar, et refereixes a que no arribes a l'orgasme, oi?
La nostra recomanació seria que primer observessis els teus genitals amb l'ajuda d'un mirall, i localitzessis totes les seves parts. Familiaritza't amb la teva vulva per millorar el teu autoconeixement!
Generalment les persones amb vulva prefereixen l'estimulació externa, especialment del clítoris i els seus voltants, per arribar a l'orgasme. Que no sentis massa plaer amb la introducció dels dits dins de la vagina és completament normal.
Prova d'acaronar-te la zona del clítoris quan et masturbes o quan t'introdueixes els dits, per veure si així intensifiques les sensacions i el plaer. Recorda que l'orgasme no hauria de ser l'objectiu sinó la conseqüència. No oblidis també que el cervell és el nostre gran òrgan sexual, i per tant, és també molt important que estiguem connectades amb allò que estem fent, amb pensaments que ajudin a potenciar l'excitació, etc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas