Erecció
Bones, tinc un problema i és que quan estic a punt de fer relacions sexuals només en 2 segons tinc una erecció i això fa que trigui més en tornar-me a posar i seguir. Normalment en una relació sexual arribo fins i tot a erectar 3-4 cops i m'agradaria saber si hi ha alguna solució, moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
No entenem massa bé la teva consulta...
És normal que quan estem molt excitats o estem rebent una estimulació plaent, el nostre cos respongui a aquesta estimulació i el penis es posi erecte. No podem controlar aquesta reacció fisiològica davant de l'excitació sexual.
Generalment les persones amb penis, després de mantenir relacions sexuals i haver ejaculat, necessiten un temps (temps refractari) per "recuperar-se" i poder tenir de nou una nova erecció. En persones joves, com el teu cas, aquest temps pot ser molt curt, minuts, i en persones de més edat poden passar hores fins a poder tenir novament una erecció.
Esperem haver respost a la teva pregunta. Si no és així, si us plau, ens pots tornar a escriure quan vulguis!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas