REGALO TETES I CUL
Hola,
Moltes gràcies per estar llegint aixo, no sé si ho veureu, espero que si.
La causa és que tinc 12 anys, ara començaré 2n d'ESO. Per la meva edat estic molt avançada físicament ja des de fa tres anys.
Sóc molt estudiosa i vull un futur acadèmic per mi, i sento que el meu cos m'ho impedeix.
En aquests moments no vull tenir novio ni res, però tots els nois es passen el dia radera meu i molts mofenen amb comentaris com "putilla" "zorra de laboratori" i altres ofenses relacionades amb el meu cos i vida social.
Quan feia 5e de primària ja estava molt evolucionada i nois de 16 anys me dien per fer-los i cubanes i palles i me demanaven lio, això me va marcar molt i no vaig poder evitar comentar-ho a casa.
Des de llavors vesteixo amb roba olgada pq no es noti tant el meu cos i em deixin estar, però les coses no paren.
Laura Centellas

Hola,
El que estàs vivint és una situació d'assetjament. És important que puguis sentir-te segura amb el teu cos, això no hauria de poder condicionar els teus estudis, quan això passa, confirmem que el patriarcat i els rols de gènere segueixen molt presents en el nostre dia a dia, fent que moltes noies, com tu hagueu de patir situacions que no haurien de donar-se.
Estem segures que el teu cos és meravellós, igual que tots els cossos, i ens sap molt de greu que estiguis patint aquesta situació.
El que et recomanem és que puguis parlar amb les persones referents de l'escola i a casa, si pots localitzar alguna de les docents que estigui ficada en temes de feminisme, millor!
T'enviem una abraçada enorme! Gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas