Satisfayer
Hola, primer de tot moltes gràcies per ajudar-nos, s'agraeix molt.
El fet es que l'altre dia em vaig comprar un satisfayer i la veritat es que es una pasada, es una sensació única. Però he escoltat que utilitzar-lo fa que després al tenir relacions sexuals costi més arribar al orgasme, i em fa cosa deixar de gaudir amb la meva parella o algo, l'utilitzo de vegades amb ell, però després amb la penetració no sento res o no com avans.
Laura Centellas

Hola,
L'ideal seria poder jugar amb l'estimulador del clítoris si volem, però no deixar de jugar d'altres maneres. És a dir, poder jugar amb altres joguines que vibren, per exemple, i no deixar d'utilitzar les mans per a la masturbació individual o compartida.
És cert que algunes persones que han començat a fer servir estimuladors de clítoris com el Satisfayer, com provoca una sensació tan immediata i potent, han deixat de jugar i estimular-se d'altres maneres. Aleshores, el que ha passat és que el cos s'ha acostumat a aquest tipus de vibració que li pot resultar difícil aconseguir orgasmar d'una altra manera. Pensa, però, que això no només passa amb el Satisfayer, sinó amb qualsevol joguina sexual que vibri.
Per tant, la nostra recomanació seria que la masturbació individual i el joc sexual compartit sigui variat, que no sempre ens estimulem o tinguem relacions exactament de la mateixa manera.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas