Que tomo primero alhol o porro
No se k tomar primero pk hay mitos de que si tomas primero porro i después alcohol te puedes tener un ataque al corazón quando dijo porro és marihuana con tabaco nada mas
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, si ets menor d'edat, el teu cos encara no està preparat del tot per processar cap d'aquestes dues substàncies. En l'edat adolescent, el nostre cos (i el nostre cervell) encara està en plena formació i això implica que les drogues poden afectar molt més les connexions nervioses. Així que... potser és millor plantejar-te per quin objectiu ho vols fer? Què esperes aconseguir?
Per altra banda, en cas que siguis major d'edat, no és recomanable barrejar substàncies, ja que tenen efectes contradictoris (excitants i depressors) i això pot comportar que el teu cos no pugui processar-ho del tot i fer algun tipus de reacció davant aquesta intoxicació.
Esperem haver-te ajudat. Si vols saber més sobre drogues, pots mirar aquest enllaç: www.elpep.info
La Laura Centellas