Punts on pots agafar/contagiar-te ITS (entre 2 noies)
Hola!
M’agradaria saber quins son els punts del cos d’una dona per els quals pots agafar algunaITS mantenint relacions sexuals amb una altra noia i no noi.
És a dir, si una dona xupa la vagina de una altra, podria agafar alguna ITS si és així com et pots protegir de aquesta manera?
També, només pots agafar ITS (mantenint relacions sexuals dos dones) a través de la vulva o hi ha un altre punt/ manera q et pots contagiar?
M’agradaria que em responguésiu a aquestes preguntes.
Gràcies per tot el que feu, sempre q tinc alguna consulta sobre algun tema q treballeu, us escric.
Laura Centellas

Hola,
Fa relativament poc una altra persona va fer una consulta similar a la teva, amb dubtes sobre ITS en relacions sexuals entre dues noies.
Generalment s'utilitzen bandes de làtex, les pots trobar a les farmàcies o en botigues especialitzades, o vosaltres mateixes en podeu fabricar una retallant un preservatiu per la base i fent un rectangle per cobrir els genitals per a l'estimulació oral.
També s'aconsella l'ús de preservatius diferents si compartiu joguines sexuals, és a dir, que quan una rep estimulació o penetració amb la joguina sexual, que després es canviï el preservatiu per un de nou per estimular a l'altra persona.
T'adjuntem una guia on trobaràs tota la informació més ampliada i detallada, esperem que et sigui d'utilitat:
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas