Se'm va quedar el condó dins
Fa dos dies vaig tenir realcions amb la meva parella amb condó i al acabar, el condó se m'havia quedat dins. No del tot perquè el vaig poder estirar. Ara estic amb la preocupació de si va entrar esperma o no perquè no sé ni si estava en els meus dies fèrtils. Què hauria de fer? He vist que podria comprar la píldora del día després pero te molts efectes secundaris i no n'estic segura. No sé què fer tinc molta por.
Laura Centellas

Hola,
Quan el preservatiu es queda dins de la vagina, és una de les situacions on està indicada l'anticoncepció d'emergència, que com bé diu el seu nom, només s'ha d'utilitzar en cas d'incident i no com a mètode anticonceptiu habitual.
Prendre-la o no, és decisió teva, però no podem assegurar-te que no entrés semen dins de la teva vagina i per tant que es pugui donar un embaràs.
Si tens dubtes, et recomanem que et dirigeixis al servei de Tarda Jove del teu Centre d'Atenció Primària on et podran atendre i assessorar sobre quina és la millor opció en el teu cas concret.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas