Aïllada
Bon dia i moltes gràcies,
La meva mare és infermera i té molta por, sobretot pels meus padrins (avis). Durant el confinament arribava plorant a casa de vegades i ha sigut molt estricta amb les mesures de seguretat i els contactes, i m'ha deixat escollir entre amics o familia, he escollit família perquè sempre he tingut una gran relació amb la meva família i no puc estar sense veure'ls, en fi, que totes les vegades que em deien "vols quedar??" "Vols anar a fer un tomb?" La majoria dels cops era NO. He tingut relació amb gent de la meva edat (sense contar el meu germà bessó) només quan era de colònies i un altre dia que vaig estar hores suplicant-ho. No culpo a la meva mare, perquè sé que no ha sigut fàcil per ella i que cada pas és molt dur i això més que una consulta era per explicar-ho, per veure si algú enten que em sento una mica separada i que tingui una mica de por de començar l'insti i q la gent es pensi que estic enfadada o algo x no haver quedat.
Moltíssimes gràcies per escoltar-me
Laura Centellas

Hola bonica,
Aquest aïllament emocional que has sentit formava part dels efectes col·laterals de les mesures de prevenció establertes.
Han sigut molt estrictes i és natural que la teva mare, dedicant-se al món de l'atenció sanitària, volgués tenir aquest aspecte controlat.
Crec que el millor que pots fer, per evitar mals entesos, és explicar que per la professió de la teva mare i la protecció dels teus familiars heu fet un confinament molt estricte. Veuràs com els teus companys/es ho entendran.
Ara que comença el curs, podràs tornar a veure'ls, a parlar-hi cara a cara, a riure conjuntament i a tenir experiències i anècdotes divertides. Això no ho perdràs. Segueix les mesures de protecció que us indiquin a l'institut (rentat de mans, mascareta, distància) i veuràs com mica en mica et tornaràs a sentir part del grup.
Una abraçada molt forta!!
La Laura Centellas