vull follar però em fa por
hola, m'agradaria que em poguessis ajudar perquè és com que vull fer-ho però alhora em fa por. també tinc pressa nose perquè, em sento inferior.
Laura Centellas

Hola,
Si tens por, millor que no tinguis pressa i et donis temps per sentir-te preparada per fer-ho. No hi ha pressa, i no ens hauríem de sentir inferiors per no haver tingut la nostra primera relació sexual.
Pregunta't: què et fa por? Què et fa sentir inferior? Quins indicadors creus que t'ajudaran a sentir que estàs preparada?
Segurament necessitaràs sentir-te segura, fer-ho amb una persona de confiança quan tu realment sentis que és el moment, sense pressions de cap tipus.
Per tant, calma, no tinguis pressa i gaudeix del moment sense pressions!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas