No em Dona plaer
Hola!!
El que pasa es que des de fa 2 anys manteneixo relacions sexuals amb la meva parella I sempre quan ho fem no sento res, vull dir sento com el seu penis està a dintre meu pero no em Dona plaer nomes sentó molestia I quan ho fem dur inclos em fa mal, I no ho entenc no te res a veure amb la lubricació femenina perque sempre estic molt lubricada quan ho fem pero a la hora de ferho pues no sento plaer nomes molestia:(
Algun consell??
Moltes gracies
Laura Centellas

Hola,
La dificultat per sentir plaer o arribar a l'orgasme només et passa amb la penetració? Que no sentis massa plaer amb la penetració, és completament normal. Les terminacions nervioses que tenim dins de la vagina són menys que les que tenim a la zona del clítoris. La majoria de persones amb vulva, prefereixes i necessiten de l'estimulació del clítoris i els seus voltants per sentir plaer i arribar a l'orgasme. Pensa que el clítoris serveix única i exclusivament per produir-nos plaer.
Una cosa que podeu provar és estimular el clítoris mentre practiqueu la penetració, d'aquesta manera intensificareu les sensacions i el plaer.
Pensa que si a més sents molèsties o dolor amb la penetració, és difícil que sentis plaer. Les molèsties i el dolor poden ser causats per diferents motius. La nostra recomanació seria que ho pogués revisar una ginecòloga i una fisioterapeuta de sòl pelvià per determinar la causa de la molèstia i iniciar tractament en cas que fos necessari.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas