No puc arribar al orgasme
Mai he tingut un orgasme ni m’he corregut, tot i que porto una anys masturbantme; pensava que al començar a tenir relacions sexuals disfrutaria mes pero mhe emportat la decepcio del segle. Porto uns dos mesos amb un noi i estem genial, follem casi a diari pero soc incapaç de correm i aixo li crea certa inseguretat. Al principi si que tinc desig pero acaba cesant per aburriment o perque em fa mal, per intentar que arribes al orgasme hem intentat diferents tipus d’estimulacio ( masturbacio, sexe oral, penetracio) i diferentes postures , pero no canvia gaire . Que podem fer?
Laura Centellas

Hola,
El principal seria que poguessis conèixer-te a tu mateixa, no sabem si quan et masturbes tu sola també et costa arribar a l'orgasme, no hi arribes o hi arribes sense dificultats.
T'animem a que puguis explorar-te, mira't amb un mirall, localitza totes les parts de la teva vulva, el clítoris, el caputxó del clítoris, l'entrada de la vagina, etc... i després a poc a poc, ves explorant amb el tacte, què sents, com ho sents, on tens sensacions agradables,... centrant-te en el plaer, en el contacte i en la caricia.
Quan et coneguis (o si ja et coneixes), intenta ensenyar la teva parella a fer-ho, guia'l, diga-li com fer-ho, i a poc a poc aprendrà com estimular-te.
I per acabar, intenta no centrar-te en si arribes o no a l'orgasme, l'objectiu de les relacions sexuals és el plaer, el gaudir, el passar-ho bé, no l'orgasme. L'orgasme hauria de ser una conseqüència, no la finalitat ;)
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas