Orgasme i asexualitat
Em costa molt fixar-me en algú o sentir-me atreta. D'altre banda, tot i haver tingut experiències sexuals no les acabo de disfrutar i mai he arribat a l'orgasme.
Tot això i diverses experiències més a vegades em fan pensar que potser sóc asexual.
Laura Centellas

Hola,
Les persones asexuals són aquelles que no senten atracció sexual per ningú. El seu interès en aquest sentit no existeix. Hi ha qui considera que l'asexualitat és una orientació sexual més al costat de l'homosexualitat, l'heterosexualitat, la bisexualitat, etc... Actualment existeix un debat científic per decidir si s'inclou com a orientació sexual o es defineix com a una falta d'orientació sexual. De ser així no seria possible canviar igual que la resta d'orientacions sexuals.
A google hi ha molta informació però també hi ha molt mala informació. Potser estaria bé buscar recursos en fonts molt fiables, com el Centre d'Atenció LGTBIQ+ de Barcelona o parlar amb la llevadora de la tarda jove del teu CAP.
T'enviem una abraça enorme i si necessites saber alguna cosa concreta, aquí estem.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas