Es perquè es tímid?
Hola, que tal?
Des de principi de curs em sentava amb un company de classe. Des de el primer dia sempre feia coses com lligant amb mi, i va arribar a tocar-me la cuixa. Després els seus amics sempre em deien que jo li molava però que era un cagat i que no s’atrevia a dir-m’ho, i jo no li donava gaire importància. Fins que un dia els seus amics van anar a la meva millor amiga i li van dir que el meu company estava pillat de mi. A les hores la meva millor amiga em va dir que fèiem molt bona parella, i no només ella si no tota la classe en ho deia. Però entre nosaltres mai parlàvem d’aquest tema. Fins que va arribar un moment en el que em vaig pillar i va arribar la quarentena, i no vam parlar més. Ara segueixo pillada i amb el dubte de que si els seus amics deien de veritat que era un cagat i no s’atrevia a dir m’ho. Ara no se que fer! Moblido d’ell? Però si li agrado i ell a mi m’agrada? I si em llenso i la cago?
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Independentment del que t'hagi arribat dels seus amics, aquí hi ha dues preguntes importants:
- A tu t'agrada?
- Tu notaves alguna mirada, algun gest o algun comentari que et fes sospitar que hi havia certa atracció?
A vegades les amistats ens poden ajudar a lligar, però d'altres poden fer que la relació sigui estranya i fins i tot que ens faci sentir incòmode. Així que millor posa una mica de distància amb aquests amics i centra't a veure la reacció amb ell.
Valora com comenceu el curs, com et sents tu i quina comunicació hi ha (verbal i no verbal)... i ves veient com evoluciona ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas