em sento patetica
aviam escric aqui pk no se com collons solucionar aixo. tinc 19 anys i soc molt verge osigui soc bisexual i he follat amb una tia i cap problema pero amb nois 0 osigui em sento incapaç de fer res em sento cohibida i jutjada innevitablement (q no em resulta sorprenent tinguent en compte el q vivim les dones dia a dia xdd). el fet de liarme amb algu ja em provoca com ansietat per ja menjarme l’olla pensant q ho fare malament, q no li agradare, q voldra arribar mes i jo no podre etc. tot i q soc perfectament conscient d que jo he darribar fins on vulgui a dins tinc tot el pes d les merdes misogines d “has d complaure a l’home” i no puc ferho pk em veig incapaç de ferli una puta palla ja no et dic menjarli la polla jajaja xd (q em toquin encara q em mengin el cony pues molt complexe la verdad) enfin estic molt rallada pk penso q estic boja bueno no pk deu ser “normal” mes o menys pero q igual em passa alguna cosa mes enlla dels nervis no ho se. si em puguessiu ajudar una mica us ho agrairia molt pk ja vaig amb la psicologa pero d moment em fa vergonya treure aquest tema perque em sento molt tonta i rm sento molt impotent perque vull pero no puc.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per confiar en nosaltres! Doncs, no és tan extrany com t'imagines, però si vas a una psicòloga t'animem a que puguis comentar aquest tema, més que res, perquè ens dona la sensació que et sents limitada a experimentar en aquest sentit. I aquí veiem una diferència, és a dir, un tema és no voler experimentar i l'altre voler i sentir que no pots per limitacions pròpies.
Si realment no vols experimentar amb nois, tampoc cal forçar-te, si apaeix l'ocasió i et ve de gust, genial, si no et ve de gust, també genial.
Al final hem de gaudir de cada pas, i si de moment no volem donar cap pas, no cal donar-lo. Centra't en l'aquí i l'ara ;)
Però si és un tema que et té preocupada, t'animem a comentar-ho amb la teva psicòloga, potser poder aprofundir més en les teves emocions.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas