No arribo a la ejaculacio amb la meva parella
Quan estic fent l'amor amb la meva parella no arribo del tot a l'orgasme ni a ejecular, pero quan em masturbo pensant en ella si. Perque em pasa aixo?
Laura Centellas

Hola,
Pot ser degut a diverses causes. Podría ser per un tema físic, per exemple, un tema de fimosi. És habitual que els nois que no estan operats de fimosi i que requeririen d'una intervenció com aquesta necessiten una estimulació molt concreta per a poder arribar a l'orgasme i és habitual que en parella no arribin a ejacular o els hi costi molt, en canvi sols, no els hi costa. Un altre factor que pot influir és que potser necessites de l'estimulació mental per a excitar-te al nivell que necessites per a poder arribar a l'orgasme, encara que estiguis en parella pots fantassejar (amb ella o amb el que sigui que t'exciti).
Valora, què creus que pot estar afectant i en funció del que sigui, actua per a sentir-te millor ;)
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas