Aclariment
Hola! em podríeu aclarir que es agradar, enamorar i q una persona m'atraigui? M'agradaria que em diguessiu "simptomes" i coses q passen. Pk no se si menamoro de la gent o es purament atracció. Moltes gràcies :-)<3
Laura Centellas

Hola!
Segurament podríem fer aquesta distinció:
- Atracció - Quan tens ganes d'apropar-te a algú. Hi pot haver atracció sexual, intel·lectual, platònica... Simplement veus una persona i sents que el teu cos reacciona. Podríem dir que és una reacció física.
- Agradar - Aquesta sensació té més a veure amb la seva manera de ser (o com tu t'imagines que és). Si observes aquesta persona i veus com tracta als altres et pots fer una idea de la seva manera de ser. I aquí pots decidir si l'atracció que senties era només atracció o si aquesta persona també t'agrada.
- Enamorar - Seria un grau més en la intensitat romàntica. Apareix quan coneixes la persona, quan tens més ganes d'estar a prop seu (no només en l'àmbit sexual), sinó també a nivell de companyia, quan tens ganes d'ajudar-la i cuidar-la. També pots tenir símptomes físics com perdre la gana, i tenir problemes de concentració, perquè tot et recorda a aquesta persona. A vegades es pot tractar d'un enamorament platònic (ens enamorem de la imatge que nosaltres mateixos ens hem fet d'aquesta persona).
Esperem haver-te resolt els dubtes ;)
La Laura Centellas