Preguntes
Holaa!
Tinc varies preguntes les numerate pq sigui menus lios.
1. Tinc 14 anys es massa Dora per començar a masturbarte ?
2. Soc incapaç de parlar sobre temes de la regla algun counsell pq aquest tema deixi de ser tabú?
3. No se pq pero quan hem posos I hem trec els tampax hem fa mal la panda es normal ?
4. Totes les meves amigues quan tenen la regla es troben malament I estan cansades en camvi jo hem trobo millor tinc mes energia I estic de mes bon humor I ns si es normal?
Moltissimes gracies x la Feina q feu💗💗
Laura Centellas

Hola,
La masturbació no té una edat, cadascú es masturba o comença a explorar-se quan sent la curiositat de saber com funciona el propi cos. si sents que tens ganes d'explorar-te i descobrir-te, endavant! Pots començar per observar els teus genitals, ubica totes les parts de la teva vulva, el clítoris, l'entrada de la vagina, etc... i després ves explorant de forma tàctil cadascuna de les zones.
Pel que fa a tots els dubtes, mites i tabús sobre la mesntruació et recomanem els següents llibres:
- La regla mola (si sabes cómo funciona) d'Anna Salvia i Cristina Torrón (@menstruita)
- Viaje al ciclo menstrual d'Anna Salvia.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas