pares
Hola! Primer de tot, gràcies per la vostra ajuda.
Fa 2 anys que estic amb una noia i la relació va molt bé, però hi ha un petit problema. Cada cop que vull quedar amb ella, els meus pares no s'ho prenen molt bé i em miren diferent. Com que soc un noi molt tímid em sap greu veure aquesta situació i a vegades deixo de quedar, quan en realitat em faria molta il·lusió. Jo estimo molt a la meva nòvia però el fet de que els meus pares no s'ho prenguin del tot bé em fa pensar en que no faig el correcte, en que sóc massa petit per fer aquestes coses però en realitat tinc 19 anys i crec que m'ho mereixo. He intentat parlar amb els meus pares però sóc molt tímid i crec que durant aquests 2 anys no han acceptat la relació i em fa molt de mal i no sé què puc fer més.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens animen a seguir amb la nostra feina!
Que els fills comencin a tenir relacions amb altres persones és un pas que costa d'acceptar en algunes famílies. L'instint de protecció cap als fills pot fer que pensin que encara són massa joves, que es dificultarà els estudis, que potser patiran...
Si tu estàs bé amb la teva parella, tens ganes de veure-la, us cuideu i us estimeu... endavant! Els teus pares mica en mica aniran paint que tu t'estàs fent grans i que prens les teves pròpies decisions. .
Si ho necessites i et ve de gust, parla amb ells sobre el motiu de les seves mirades. Potser si poseu en comú les vostres pors i com us sentiu, podreu resoldre aquesta sensació (que no deu ser agradable per ningú).
Una abraçada!
La Laura Centellas