Tinc por al fracàs
Bon dia,
De gran m’agradaria ser escriptora. És un somni que coneix poca gent perquè malgrat desitjar-ho amb tota la meva ànima i treballar cada dia, no sé si passarà. Hi ha cops que penso que tot anirà bé i que ho aconseguiré però d’altres que veig que no depèn de mi i que no ho aconseguiré mai. Tinc por, porto anys somiant en ser-ho i treballant dur, tinc por al fracàs i no saber-lo gestionar. Tampoc he triat una branca de llengues perquè crec que no se’m donen bé i que jo l’únic que vull es escriure per tota la vida. Tinc por a haver comès un error.
Laura Centellas

Hola!
En tots els somnis hi ha la possibilitat del fracàs. Forma part de l'aprenentatge i cal introduir-lo com a part del procés. També és important marcar-se un límit, saber en quin moment has de parar i canviar la direcció. A vegades quedem enganxats a una idea i no som capaços de canviar la visió.
Tot i així, en el camp de la literatura, pots ser autodidacta, fer cursos d'escriptura (algunes biblioteques i escriptores en fan al llarg del curs), i escriure malgrat tinguis una altra professió.
Fes que l'escriptura formi part del teu dia a dia i veuràs com no serà mai fracàs, sinó una forma d'expressar-te i de viure ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas