Problemes amb el menjar en nois (?
Últimament el meu germà està fent coses rares amb el menjar, vaig trobar envoltoris buits de menjar a la seva motxilla (crec q eren com dos donuts, un paquet de galetes, una caixa de gelats etc), es passa com 4 hores diàries al gimnàs, va al lavabo després dels menjars i m’estic començant a preocupar, però no se si aquestes coses també les tenen els nois i no se si hauria de parlar amb ell
Laura Centellas

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i gràcies per demanar ajuda pel teu germà!
Has fet un pas important i el següent, com bé dius, és parlar amb el teu germà. Preguntar-li si està bé, si necessita parlar amb algú, fer-li veure que estàs preocupada i que pot confiar amb tu!
Per les conductes que ens comentes, hi ha alguna cosa que no va del tot bé... i hauríem de buscar ajuda per saber què és el què està passant i poder buscar una solució!
Si! Les conductes inadequades amb l’alimentació i els trastorns de conducta alimentària no només són cosa de noies, en menor mesura però els nois també ho pateixen! Pel que els consells que et donem és que primer parlis amb el teu germà i amb els teus pares, i si és necessari, busqueu ajuda! Ens podeu trucar a l’Associació contra l’Anorèxia i la Bulímia: 934549109, us podrem atendre millor i podeu expressar el que us preocupa!
Una abraçada!
La Laura Centellas