Parella
Tinc parella des de fa un temps i al principi no hi havia cap problema, però fa un parell de dies que quan tenim sexe sorgeix un problema.
A mi ell em posa i al principi se m’aixeca, però quan es l’hora de fer la penetració se’m baixa.
Evidentment ell s’agobia i jo encara més, no sé a què pot ser degut... em fa sentir culpable. Tinc clar que jo vull però penso que com més pressió em posi, més possibilitats hi ha que em torni a passar el mateix.
Podrieu ajudar-me? Gràcies❤️
Laura Centellas

Hola,
Efectivament, la pressió i el sexe no encaixen. Per tant, us animaríem a treure del joc la penetració i jugar amb altres formes d'obtenir plaer, fent que el plaer, el joc i la diversió guanyin terreny, i deixant menys espai per la pressió.
És fàcil que si ha passat més d'una vegada, en el moment que veus que s'acosta el moment de la penetració, els teus pensaments comencina  centrar-se en "ui, a veure si avui aguanta", "avui podré?", "segur que se'm baixa..." i un llarg etcètera de pensament anticipatoris.
Si veus que va a més, t'animaríem a consultar amb una professional de la psicologia experta en sexologia clínica.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas