ITS entre noies (diferents preguntes)
Hola, si és cert és que al mantenir relacions sexuals entre dos noies, l'únic risc q hi ha és contagiar-se d'una ITS, no hi ha el risc de l'embaraç.
Així q m'agradaria q em responguessiu a una sèrie de preguntes sobre aquest tema ja q jo sóc lesbiana i m'agradaria saber-ho:
1-Els preservatius q es fiquen dins la vagina com una copa menstrual, serveixen per no contagiar-se de ITS al mantenir relacions sexuals amb una altra noia. Per exemple a la hora de fer la postura tijeras, es pot ficar 1 banda de latex entre les dos vagines però també serveix aquest preservatiu q es fica a dins. O sigui les dos noies es fiquen un i així no hi ha risc de contagi.
2-Si algú llepa una vagina, es pot contagiar d'alguna ITS pel fet de llepar-lo? Si és així, quin preservatiu s'ha d'utilitzar i on s'ha de ficar i tot?
3-Si jo toco la vagina d'una altra noia i després em llepo el dit, em podria contagiar d'alguna ITS?
Aquestes són les preguntes que m'agradaria que em responguéssiu, és molt important per mi q me les respongueu ja que no ens ensenyen educació sexual a l'escola.
Gràcies per tot el que feu!
Laura Centellas

Hola,
Fa relativament poc una altra persona va fer una consulta similar a la teva, amb dubtes sobre ITS en relacions sexuals entre dues noies.
Generalment s'utilitzen bandes de làtex, les pots trobar a les farmàcies o en botigues especialitzades, o vosaltres mateixes en podeu fabricar una retallant un preservatiu per la base i fent un rectangle per cobrir els genitals per a l'estimulació oral.
També s'aconsella l'ús de preservatius diferents si compartiu joguines sexuals, és a dir, que quan una rep estimulació o penetració amb la joguina sexual, que després es canviï el preservatiu per un de nou per estimular a l'altra persona.
T'adjuntem una guia on trobaràs tota la informació més ampliada i detallada, esperem que et sigui d'utilitat:
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas