Amistat
Hola, primer de tot agraïr a tot el personal d'adolescents.cat per aquesta secció ja que en aquests moments necessito explicar aquesta situació d'engoixa a algú. Bé el meu problema ve que en 2017 vaig agafar molta confiança amb una amiga (cosa que és extranya en mi ja que soc molt reservada). El cas es que li he explicat moltes coses privades fins i tot coses que no volia explicar ja que eren molt íntimes i personals. La cosa és que actualment aquesta amiga amb la que tenia tanta confiança ha canviat molt i s'ha tornat una persona tòxica i tinc sovint molta engoixa de que expliqui allò que per mi era tant important i tant íntim. Ja sé que no puc tornar al passat però estic molt preocupada de que fins i tot expliqui coses que no són. No deixo de sentir aquest sentiment de culpa que em provoco a mi mateixa. Moltes gràcies!!
Laura Centellas

Hola!
A vegades les persones ens decepcionen. I no hi podem fer res.
Tu no pots fer res per canviar aquesta persona, l'únic que pots fer és confiar que l'amistat que teníeu faci que ella respecti la confidencialitat.
En cas que ella expliqui alguna intimitat teva, respira fons i valora si val la pena malgastar l'energia en explicar-ho o desmentir-ho. A vegades una informació ens pot semblar molt important, però per altres persones no ho és. Estigues tranquil·la i segueix amb la teva vida. Deixa anar aquesta relació i que ella esculli el camí que vol seguir, val?
Una abraçada!
Si hi ha qualsevol incident, ens tornes a escriure ;)
La Laura Centellas