-
-
Any: 2001
Comarca: Cerdanya
Data: 10/09/20 16:48
mal pits
Hola, tinc els pits molt sensibles ja de sempre (els tinc molt petits pro molt sensibles al tacte, sobretot dies abans de que em vingues la regla), pro des de que prenc paastilles anticonceptives, em fan molt mes mal sobretot durant la 2na setmana del cicle.
Es normal que em segueixi fent mal o no? Hauria de desapareixer el dolor?Gràcies
Laura Centellas
Laura Centellas
Data: 15/09/2020 09:20
Hola, 

Et recomanem que ho consultis amb la professional que t'ha receptat les pastilles anticonceptives. Potser podries fer canvi de marca.

Una abraçada i gràcies per escriure'ns!

Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com

--
La Laura Centellas t'ha moderat el missatge amb el suport d'Helena Angel, psicòloga experta en sexualitat. 



Moltes gràcies per la teva consulta!
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.
Un portal de:

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a l'ACPC
 
Amb la col·laboració de: