Depilació
Hola, l'única part del cos q em depilo q la meva mare sàpiga, són les aixelles i ho faig amb cera (només me les han depilat 2 cops pq he començat aquest esiu).
Però a les cames només em depilo una part i amb cuchilla (ho faig d'amagat). La cosa és que ho faig quan em ve de gust, agafo una cuchilla de les del meu pare q ell utiliza per aifetar-se la barba i ho faig tal qual sense ficar ni aigua ni crema ni res. Després si q em passo una mica d'aigua a la zona q m'he depilat. (la cuchilla me la guardo jo, no la torno a la bossa del meu pare).
Just després de haver-me rasurat, em fa mal/pica. És un dolor a la pell estrany. I no sé perquè passa.
Potser és pq tinc la pell seca (no me l'hidrato i la tinc seca), podria ser per això o pq és sinó?
Gràcies per l'ajuda q doneu!
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres no som dermatòlogues, però intentarem donar-te una resposta ;)
Doncs la veritat és que la pell és sensible i les fulles d'afeitar de la barba no estan fetes per depilar-te les cames. El millor que pots fer és comprar fulles d'afeitar que siguin aptes per això i que ja tinguin bandes de gel que et protegeixin la pell. Utilitzar escuma o gel d'afeitar també t'ajudarà a que la pell no se t'irriti i no et faci mal. L'altra opció és provar cremes depilatòries!
Per altra banda és bo que t'hidratis bé la pell després de dutxar-te per no tenir-la tan seca!
Gràcies per escriure'ns!
La Laura Centellas