1a vegada
Estic de lio amb un noi que em transmet moltíssima confiança i seguretat. Veig a venir que algun dia d’aquests ho acabarem fent i tot i que em moro de ganes, em fa com una mica de cosa, perquè després d’anys he aconseguit posar-me un tampó per primera vegada, mai m’he arribat a fer dits i amb tot aixo sento que no entrara o algo... de veritat que vull, pero es el tema del tampo que em fa dubtar molt, pero se que estare aixi fins que ho provi.
Laura Centellas

Hola,
La primera vegada és fàcil que estiguis nerviosa i tensa, però és important que estiguis amb una persona que et transmeti confiança i seguretat, ja que és important que la persona que tinguis al costat et transmeti la calma com per poder canviar d'opinió si canvies d'opinió o per a que puguis expressar com t'estàs sentint.
Sovint iniciem relacions sexuals en parella abans de conèixer com és el nostre propi cos. T'animem a que puguis explorar-te, mira't, toca't, conèix-te. Així podràs ensenyar a l'altre persona com t'agrada i de quina manera vols que t'acaroni. I l'altre persona també et podrà ensenyar com li agrada a ell.
D'altra banda, quan ens posem un tampó, en general, no estem excitades, quan estem amb una altre persona, liant-nos, acaronant-nos, etc... sí que ens solem excitar.
Calma, no et pressionis i parleu, la comunicació eròtica també form part de la sexualitat.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas