Bulimia
Aquest estiu he engreixat he pasar de 57,5 a 59,5 desde perita tinc problemas amb el menjar de petita tenía bulimia després anorexia i ara semblante que tornó a la bulimia , tothom em veu ve que estic perfecte i de mes pero jo em veig fatal molt grassa i fins y tot en dona cosa sortir el carrer perque penso que tothom em mira i diu coses de mi.. i ja no se que fer ni que pensar..
Laura Centellas

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa.
Pel que ens comentes, anys enrere vas estar en una situació similar, pel que ja saps que el millor que pots fer en aquesta situació és demanar ajuda!
Et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09.
Una abraçada!
La Laura Centellas