Timid
He començat l’Institut,els meus amics van altra classe el cas està en q al arribar a casa me he posat a plorar perquè em sentia marginada,no em podre adaptar al ambient crec,sento q em falta alguna cosa tots fan amics sense cap problema,no puc ser jo mateixa per por al rebuig,encara q tracti de ser amable somrient ni tan sols amb això funciona.Odio ser tímida i pensar q en futur continuï així,vull anar a estudiar fora d’aquí un par d’anys (teatre) i em fa por pensar q no podré adaptarme a un altre ambient.
Laura Centellas

Hola!
Oi tant que et podràs adaptar!!! Però necessites una mica de temps. Les persones amb timidesa necessiten un temps d'adaptació. Uns dies per poder observar les altres persones, com és l'entorn, quin és el seu funcionament... així es poden fer una idea del que és esperable en cada situació.
Pren-te uns dies de marge per observar com és l'institut, quines relacions hi ha a la teva classe... i detecta quines persones es troben en una situació semblant a la teva (amb timidesa i evitant ser el centre d'atenció). Apropa't a elles per donar-vos confiança mútua. Mica en mica, d'acord?
La vergonya es perd a mesura que fas allò que et fa vergonya ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas