classe
Hola, tinc un problema em fa molta vergonya parlar amb el meu company del costat de classe es un noi abans ens feiem molt. Pero aquest any no ho entenc perque no parlem, no te mobil ni res. El problema també es que te noies al costat o al darrere o nois majoria son noies i quan vull parlar algu amb ell elles s'avançen i començen a parlar. M'agradaria fer el treball de recerca amb ell ja que ens agrada el mateix tema, pero em fa vergonya demarli si puc anar amb ell perque segurament ja té grup. Aquesta persona te una hipica i unes quantes de la classe van a muntar alla per aixo es coneixen més. El problema es la vergonya.
Que puc fer amb aquest noi?
Tambe hi ha un problema que es que ningu vol fer grup amb mi a classe li demano a qualsevol persona i la majoria diuen que no que ja tenen grup diuen que ja tenen parella que hauria de fer?
També m'agradaria que em diguessiu com podria perdre la vergonya a classe?
I quins temes treure de conversa amb un company de classe?
Merci
Laura Centellas

Hola!
El millor per perdre la vergonya és fer allò que ens fa vergonya!
Si vols parlar amb el teu company i ja saps què vols demanar-li, ja tens l'excusa perfecta! Ves-hi un dia sense pensar-ho gaire i demana-li si ha pensat en el TR. Li pots comentar que havies pensat que potser el podríeu fer conjuntament perquè teniu interessos semblants.
Amb la resta de companys, el mateix. Quan ens centrem massa en nosaltres, oblidem que estavem mantenint una conversa. Centra't en la conversa i en el que vols expressar. Veuràs que mica en mica agafaràs seguretat ;)
Pel que fa als temes de conversa, es pot parlar de l'Institut (Deures, estudis, professorat...), de les extraescolars, de sèries i interessos, del confinament, de plans de futur, de viatges, de música... Busca temes en comú i si no en teniu, interessa't pels temes que t'expliqui per aprendre una cosa nova ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas