Carrera
Bona tarda, i moltes gràcies per la vostra feina.
La veritat és que tothom creu que tinc les coses molt clares de cara el futur perquè trec bones notes i m'interessen moltes coses. Però la veritat és que realment no he trobat cap carrera que digui aquesta és la meva. Faig el batxillerat humanístic y m'encanta escriure però no vull fer filologia... No ho sé... Tinc la sensació que acabaré fent la carrera que li faci il·lusió a ma mare... Ja els va semblar una mica malament que deixés les matemàtiques i ara estic a segon i tampoc tinc gaires opcions, això m'engoixa molt i he començat a mossegar-me massa un costat del llavi, tant, que tinc llagues cada setmana... No saber què farè en un futur més o menys proper m'engoixa, però no puc dir-li als meus pares perquè em diran allò de "ja t'ho vam dir que amb l'humanístic hi havia poques opcions" I sé que no és veritat... A més, el saló de l'ensenyament de l'any passat la majoria d'universitats eren privades i jo volia mirar a les públiques... Què puc fer?
Moltes gràcies,
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens animen a continuar amb la nostra feina!
Escollir una carrera és una decisió important, per això cal que ho valoris i que, sobretot, et centris en els motius pels quals l'esculls: per sortides professionals? per tenir un bon sou? per complaure la família? per no "desaprofitar" el teu talent? Per vocació?...
Valora quin és el motiu que et pot fer prendre aquesta decisió i després assessora't en funció d'això. Encara tens temps per mirar-ho en calma i demanar opinions a altres persones. El més important és que estiguis convençuda de la teva decisió!
Aquí potser pots trobar informació sobre les carreres relacionades amb la branca d'humanitats ;) https://www.educaweb.cat/continguts/educatius/estudis-universitaris/oferta-titulacions-universitaries-branca-coneixement/arts-humanitats/
">
Una abraçada!
La Laura Centellas