no ejacula altre cop
Holaa,
el meu novio resulta que tot el 1r any que vam estar sortint junts mai va ejacular (ni tampoc arribar al orgasme) mentre teniem sexe oral, vaginal o el masturbava, però ell sol si que podia masturbar-se i ejacular (encara que algun cop si que li ha costat).
De cop, quan ja portavem any i poc, va aconseguir ejacular mentre teniem sexe vaginal, i podiem dir que cada varies setmanes podia aconseguir-ho (no gaire seguit, pero podia almenys). Així vam estar com 6 mesos.
Després del confinament ja ens vam veure i vaig decidir començar a prendre la pildora, cosa que va millorar la sensibilitat d'ambos (jo feia moltíssim que tampoc arribava al orgasme, i ara arribo sempre) i llavors ell si podia ejacular també gairebé sempre qe ho feiem.
A més, durant tot aquest temps que he mencionat, mai ha pogut ejacular si jo li feia un oral o el masturbava, pero la gran majoria de cops si que podia ejacular si ell es masturbava.
Pero des de fa un mes, esta bastant estressat i malament, pero es que ara no pot ejacular de cap de les maneres que he mencionat, ni tampoc tocant-se ell mateix... Em frustra molt perquè ha costat molt de temps que ell pugui arribar i ara tornem a estar igual.. que puc fer?
Gracies
Laura Centellas

Hola,
Possiblement no depengui de tu que ell pugui o no pugui ejacular. Seria interessant en primer lloc descartar que no hi hagi algun grau de fimosi. Potser estaria bé que un metge o una metgessa de capçalera, o un andròleg/a, pugués valorar si és un tema de fimosi i si seria indicat tractar-ho o intervenir-hi.
En cas que fos negatiu i que a nivell físic tot estigués bé, també seria important valorar si pot ser que sigui un cas d'ejaculació retardada, o què passa a nivell emocional i psicològic durant les relacions sexuals, o durant l'ejaculació.
Com veus, el més adequat seria que pogués activar-se i començar a buscar els recursos que té a l'abast per a poder veure què pot estar passant.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas