-
-
Any: 2001
Comarca: Anoia
Data: 18/09/20 21:21
dubtes pildora
Hola, tinc 3 preguntes sobre les pastilles anticonceptives:
-Quan se suposa que s'haurien de marxar els efectes secundaris de les pildores anticonceptives? Alguns ja sem van marxar les primeres setmanes, però tinc 2 efectes que no i depen la setmana m'apareixen.
-Si es té pressió al pit esquerre (tipo com si et clavessis algo) pot ser degut a un efecte de les pastilles anticonceptives?
-Cada quant s'ha de visitar al gine per comprovar que les pastilles són correctes? Al mig any de començar de prende'les, un any... ?
Gràcies!
Laura Centellas
Laura Centellas
Data: 01/10/2020 10:13
Hola,

Si sents que arrel de començar a prendre les pastilles anticonceptives el teu cos ha començat a reaccionar d'aquesta manera, no cal que passi cert temps per a poder consultar-ho amb la ginecòloga o la llevadora. Per tant, t'animem a que puguis consultar-ho quan abans millor. No hauríem de normalitzar estar sentint sensacions desagradables o dolor. 

Una abraçada i gràcies per escriure'ns!

Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com

--
La Laura Centellas t'ha moderat el missatge amb el suport d'Helena Angel, psicòloga experta en sexualitat. 



Moltes gràcies per la teva consulta!
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.
Un portal de:

Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a l'ACPC
 
Amb la col·laboració de: