Que faig??
Hola,
Hi ha un noi que m'agrada, m'agrada bastant més que el que m'ha pogut agradat algú mai, és allò que quan penses amb ell rius i tens com uns sensació estranya.
Ja he tingut alguna que altra relació aixi curta tipus lio, però el problema no és aquest, si no que el noi fa 13 anys que el conneixo, els pares són colla i ens hem criat com germans, amb ell i tinc molt bona relació i va ser quan vam quedar un cop acabat el confinament que vaig veure que m'agradava, el primer moment quan el vaig veure vaig pensar "ostras me quedat petita i que guapo està " però quan ens vam posar a parlar i no podia parar d'escoltar-lo. Però a ell jo el veig casi com un germà i no sé que fer. Moltes gràcies per tot el que feu
Laura Centellas

Hola!
Potser necessites una mica més de temps per saber exactament quins sentiments et genera aquesta persona. A vegades hi ha persones que ens atrauen molt per la seva manera de ser i les admirem moltíssim! Tot i això, no vol dir que tinguem ganes de tenir-hi una relació amorosa.
Altres vegades, hi ha persones que coneixem de tota la vida que, de cop, ens semblen molt interessants i ens comencen a atreure de manera romàntica.
Espera un temps i ves observant com et sents quan estàs amb ell. No has de prendre cap decisió encara, ves veient com evoluciona aquesta admiració ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas