DUBTE1
Hola, tenir un orgasme què és?
És arribar al clímax o és fer un soroll de plaer.
Em podeu dir com es diu cadascún (el soroll de plaer i el arribar el clímax) i quin dels dos és l'orgasme?
Gràcies!
Laura Centellas

Hola,
L'orgasme és la reacció del cos davant d'una estimulació sexual i eròtica, augment de la temperatura, ejaculació en el cas de les persones amb penis, que s'erici la pell, contraccions de l'úter, contraccions i relaxacions de la musculatura pèlvica, etc... quan aquestes reaccions s¡acompanyen de la sensació de plaer diem que estem sentint l'orgaste, és a dir, la percepció de plaer que provoca l'orgasme.
El soroll de plaer, és el gemec, en castellà el "gemido". Hi ha persones que expressen l'osgasme i l'orgaste amb sons, altres amb paraules, altres amb la respiració i d'altres no mostren o no exterioritzen la sensació de plaer amb cap so.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas