persona
Hola tinc un problema bastant important, penso que algunes persones de la classe es fan mes amb una persona que jo amb aquella persona. Ja que a mi m'agradaria ferme mes amb aquesta persona, el problema es que seu el meu costat i soc super timida la persona mes timida del mon i no se com parlar amb ell, ja que no te mobil no se com parlar per exemple per quedar algun dia o dirli algu perque despres m'arrepenetixo de haver-ho fet. A sobre em mola. Merci
Laura Centellas

Hola!
No existeixen relacions iguals, cada relació es construeix a través de les persones que la formen. De manera que evita comparar-te amb les altres persones, perquè potser tindrà una relació on hi ha molta conversa, una altra amb qui sortirà de festa, una altra amb qui podrà sentir-se còmode estant en silenci...
Si tens ganes de parlar amb ell i conèixer-lo més, hauràs de buscar la manera d'apropar-t'hi. Per exemple, li pots demanar ajuda amb els deures, o bé quedar per fer un treball junts, o demanar-li alguna cosa del cap de setmana... Primer busca alguna conversa i després ja miraràs com evoluciona aquesta relació... (potser una vegada hi hagis parlat, no t'agrada i no tens ganes de quedar-hi més!)
Una abraçada!
La Laura Centellas